Monday, October 26, 2009

"ICE BREAKING"


Tibalah pula ke part “Ice Breaking” yang merupakan aktiviti kemuncak untuk kitaorang mengenali di antara satu sama lain…Kitaorang berkumpul di bawah sebuah khemah besar yang sememangnya menjadi port tetap untuk kitaorang berhimpun menjalani banyak lagi aktiviti-aktiviti seterusnya yang bakal mendatang.

Kami duduk berkumpul membentuk satu bulatan besar supaya senang gak mata memandang target tepat ke muka kawan-kawan lain. Seorang demi seorang geng-geng aku telah selesai memperkenalkan diri dengan cara yang tersendiri. Rupa-rupanya ramai gak geng senegeri aku yang join kem ni…Sehinggalah tiba pula ke turn aku…Berderau jantung aku bcoz mungkin terlalu segan dek sikap pemalu…

Setelah sumonya telah selesai memperkenalkan diri masing-masing, kini tiba ler ke turn para pensyarah ‘N’ para Instructors pula yang nak kena perkenalkan diri diorang masing-masing…Bila dah tahu nama, senang ler sikit nak bekerjasama…Walauapapun al kisahnya, salam perkenalan ler dulu aku tujukan khas untuk korang sumo…


Ice breaking diberi nama
Kalau tak kenal maka tak cinta…

No comments:

Post a Comment